Hvem skal være mod på forumet?
3 posters
Page 1 of 1
Hvem skal være mod på forumet?
Hei!
Kom på at vi trenger også en mod på forumet som kan passe på at det ikke blir spamming
og feilposting.
Denne saken kan vi ta senere, men ville bare nevne det
mvh
GolfFlames
Kom på at vi trenger også en mod på forumet som kan passe på at det ikke blir spamming
og feilposting.
Denne saken kan vi ta senere, men ville bare nevne det
mvh
GolfFlames
RE:Hvem skal være mod på forumet?
Jeg kan. Eller er jeg alt?
CodyWinters- Posts : 54
Re: Hvem skal være mod på forumet?
Ingen er det, men hvis du vil være så må jeg ha en beskrevet grunn hvorfor akkurat DU skal være mod på forumet?CodyWinters wrote:Jeg kan. Eller er jeg alt?
Erfaring
Har da erfaring som mod fra førav. eller mer som eier men du skjøner poenget. Og la Jonas bli mod. Han har erfaring fra samme plassen som meg. Jeg og jonas sammen blir det mod parret(så lenge jonas tar det seriøst)
En mod
Vil bare ha en mod på forumet først no, siden jeg er ganske aktivCodyWinters wrote:Har da erfaring som mod fra førav. eller mer som eier men du skjøner poenget. Og la Jonas bli mod. Han har erfaring fra samme plassen som meg. Jeg og jonas sammen blir det mod parret(så lenge jonas tar det seriøst)
:)
Er alltid på forumet og leser alt da
CodyWinters wrote:Har da erfaring som mod fra førav. eller mer som eier men du skjøner poenget. Og la Jonas bli mod. Han har erfaring fra samme plassen som meg. Jeg og jonas sammen blir det mod parret(så lenge jonas tar det seriøst)
Duuu! Tar jo sånt serriøst!
Vet det. Men nå er i og du mod I e på forumet og du er i minecraft
CodyWinters wrote:Vet det. Men nå er i og du mod I e på forumet og du er i minecraft
Huzzah!
Page 1 of 1