Twidelly Puff
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

kan ikke trykke "play offline"

2 posters

Go down

kan ikke trykke "play offline" Empty kan ikke trykke "play offline"

Post  JunioR Sat Oct 30, 2010 7:12 pm

hey alla samman, jeg har et lite problem, med minecraft.

the story:
jeg opnet den derre name appen dingsen, og skrev in det navnet jeg skulle og trykkte ok. da kom minecraft-vinduet opp som vanelig. jeg trykkte bare log in uten å skrive noe. da kom jeg til skjermen der jeg kan velge mellom "play offline", eller "try again".

the problem:
jeg kan ikke trykke på play offline, det er umulig.... teksten på knappen er den gråtypen som betyr at jeg ikke kan trykke den.

årsak:
det jeg tror kan vere årsaken er at ne har skjedd med pcen min, jeg var med en kamerat, så når jeg kom hjem ighen(m/pc) og startet pc'en min, var alle ikonene på desktoppen min borte, jeg fant dem igjen andre steder og kopierte dem til desktopppen igjen.
og, jeg kan ikke ha et bestemt bilde som background, den blir bare svart. og noen ganger får jeg en error når jeg prøver å opne pc exploreren min... men da restarter jeg og den fungerer ikke.

the question:
er det noen som både kunne ha hjulpet meg med minecraften min, og/eller kunne hjulpet meg med å få fjernet den pc bugen som jeg forklarte hadde det vert kjempefint, tskk for meg.

JunioR

Posts : 5
Join date : 2010-10-28

Back to top Go down

kan ikke trykke "play offline" Empty Re: kan ikke trykke "play offline"

Post  GolfFlames Sat Oct 30, 2010 9:08 pm

JunioR wrote:hey alla samman, jeg har et lite problem, med minecraft.

the story:
jeg opnet den derre name appen dingsen, og skrev in det navnet jeg skulle og trykkte ok. da kom minecraft-vinduet opp som vanelig. jeg trykkte bare log in uten å skrive noe. da kom jeg til skjermen der jeg kan velge mellom "play offline", eller "try again".

the problem:
jeg kan ikke trykke på play offline, det er umulig.... teksten på knappen er den gråtypen som betyr at jeg ikke kan trykke den.

årsak:
det jeg tror kan vere årsaken er at ne har skjedd med pcen min, jeg var med en kamerat, så når jeg kom hjem ighen(m/pc) og startet pc'en min, var alle ikonene på desktoppen min borte, jeg fant dem igjen andre steder og kopierte dem til desktopppen igjen.
og, jeg kan ikke ha et bestemt bilde som background, den blir bare svart. og noen ganger får jeg en error når jeg prøver å opne pc exploreren min... men da restarter jeg og den fungerer ikke.

the question:
er det noen som både kunne ha hjulpet meg med minecraften min, og/eller kunne hjulpet meg med å få fjernet den pc bugen som jeg forklarte hadde det vert kjempefint, tskk for meg.

Kan ta det raskt med explorern:
Det aller enkleste å fikse sånne error'er på er å bruke systemgjennoppretning.
Hvis det ikke fungere, så vet jeg ikke siden jeg ikke vet erroren eller selve problemet.

Det med minecraften er jo ganske enkelt egentlig:
Bare reinstaller minecraft, så vil det helt sikker fungere igjen.


PS: Kan ikke hjelpe mer enn det der på sparket siden jeg ikke har nok info.

mvh
-GolfFlames

GolfFlames
Admin

Posts : 76
Join date : 2010-09-17

https://twidellypuff.forumotion.com

Back to top Go down

kan ikke trykke "play offline" Empty Re: kan ikke trykke "play offline"

Post  JunioR Thu Nov 11, 2010 5:18 pm

kan du komme teamviewer...? men hvor er systemoppretting?!?

og jeg kan desverre ikke komme på msn fordi denne buggen med pcen min har til og med gjort slik at msn en ikke fungerer, jeg har reinstallert msn 3 ganger alle rede.

kom steam eller spam johan, i sit rett atme han for d meste xD Wink

JunioR

Posts : 5
Join date : 2010-10-28

Back to top Go down

kan ikke trykke "play offline" Empty Re: kan ikke trykke "play offline"

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum